11-16-2018, 11:02 AM
F40 są praktycznie bezawaryjne. Wiele osób się cieszy że ma F40 a nie M32.
Spróbuj podjechać do jakiegoś mechaniora niech odepnie linki zmiany biegów od skrzyni i niech sprawdzi jak biegi wchodzą przy odpiętych linkach.
Może zrobić taki test. Linki odpięte od skrzyni, auto na podnośniku (przednie koła w powietrzu) Jedna osoba w aucie niech odpali auto na wciśniętym sprzęgle, a mechanik niech sprawdzi jak wchodzą biegi. Można też zasymulować jazdę, czyli osoba w aucie operuje pedałami sprzegła i gazu a mechanik wrzuca poszczególne biegi.
Jeśli nie będzie problemów to problem będziesz miał po stronie linek lub ich regulacji. Jednak jeśli nadal będą problemy to coś będzie musiało się dziać w skrzyni.
Ewentualnie wcześniej sprawdź sobie olej w skrzyni, spuść go i sprawdź ile go jest i czy nie ma w nim opiłków.
Spróbuj podjechać do jakiegoś mechaniora niech odepnie linki zmiany biegów od skrzyni i niech sprawdzi jak biegi wchodzą przy odpiętych linkach.
Może zrobić taki test. Linki odpięte od skrzyni, auto na podnośniku (przednie koła w powietrzu) Jedna osoba w aucie niech odpali auto na wciśniętym sprzęgle, a mechanik niech sprawdzi jak wchodzą biegi. Można też zasymulować jazdę, czyli osoba w aucie operuje pedałami sprzegła i gazu a mechanik wrzuca poszczególne biegi.
Jeśli nie będzie problemów to problem będziesz miał po stronie linek lub ich regulacji. Jednak jeśli nadal będą problemy to coś będzie musiało się dziać w skrzyni.
Ewentualnie wcześniej sprawdź sobie olej w skrzyni, spuść go i sprawdź ile go jest i czy nie ma w nim opiłków.